Portofoliu

2006 – Reintalnire de facultate – “FACULTATEA DE ECONOMIE SI ADMINISTRARE A AFACERILOR IASI – SPECIALIZARE CONTABILITATE” 25 ANI – 100 PERS

organizare curs festiv in Aula Universitatii “Al. I. Cuza ” IASI
pregatire program
materiale promotionale
sonorizare si proiectie
coordonare
logistica
consiliere fiscala si contabila
servicii catering
organizare petrecere
invitati speciali
stabilire locatie
transport invitatii, transfer catre aeroport
organizare calatorii

2006 – Banchet de absolvire – “FACULTATEA DE ECONOMIE SI ADMINISTRARE A AFACERILOR IASI – SPECIALIZARE MARKETING” – 150 PERS.

consiliere fiscala si contabila
organizare petrecere
invitati speciali
stabilire locatie

2008 – MARTIE – CONGRES MEDICAL – “ ZILELE SPITALULUI CLINIC DE RECUPERARE IASI, 30 DE ANI, EDITIE ANIVERSARA “ – 450 PERS.

Consultanta si coordonarea efectiva a evenimentului
Propunerea bugetului
Propunerea locatiilor potrivite evenimentului : alegerea salilor in functie de numarul de participanti, stabilirea si alegerea serviciilor de masa, servicii de cazare  pentru diverse clasificari hoteliere
Alegerea furnizorilor de servicii si produse necesare evenimentului
Planificarea activitatilor, punerea in practica si monitorizarea
Updatare permanenta a bugetului in functie de numarul de participanti
Stabilirea de comun acord  cu principalul organizator a taxelor de participare
Stabilirea termenelor limita de colectare a taxelor
Punerea la dispozitia participantilor a unui cont ce se va face public in care se vor colecta taxele de participare si se va tine evidenta inscrierilor
Gestionare sumelor colectate si realizarea platilor necesare

Preluarea informatiilor de la cadrele medicale, analiza acestora si propunerea structurii evenimentului si personalizarea acestuia
Negocierea si obtinerea unor tarife preferentiale atat pentru servicii cat si pentru produse
Prezentarea si intocmirea documentatiei necesare catre COELGIUL MEDICILIOR IASI si obtinerea creditarii manifestarii
Materiale specifice evenimentului tehnoredactare si tiparire
Mape
Diplome
Invitatii participanti
Program final
Volum rezumate
Lucrari extenso
Cd-uri
Ecusoane
Genti cadou
Afise eveniment
Servicii de comunicare
Redactare formulare de participare
Tiparirea si transmiterea formularelor catre potentialii participanti
Receptionarea si centralizarea formularelor
Servicii electronice de comunicare
Informarea potentialilor participanti
Inscrierea pe internet a participantilor
Transmiterea confirmarilor de participare
Inregistrarea rezumatelor pe internet
Confirmarea platilor taxelor de participare
Constructie site
Adaptare site
Asistenta permanenta site

Conceperea, administrarea bazei de date
Transmiterea in permanenta a datelor inregistrate si a situatiilor participantilor catre organizatori
Servicii PR si marketing
Concept imagine grafica
Promovare eveniment :spoturi de prezentare in presa scrisa, radio, TV, machete, bannere, afise,etc
Organizare conferinta de presa
Promovarea sponsorilor
Transmitere news-lettere
Inscrierea manifestarii pe site-urile de specialitate
Transmiterea de comunicate de presa

Logistica evenimentului
Rezervare locatii pentru desfasurarea evenimentului
Rezervare  locatii pentru serviciile de masa : pranz, cina, coffee break, cina festiva, masa festiva, etc
Servicii catering
Rezervare spatii de cazare ( diverse categorii de clasificare )
Sisteme audio video – videoproiector, retroproiector, acces internet, sonorizare, traducere
Standuri expozitionale : panouri
Servicii hostesse
Secretariat si centru de informare
Intampinarea participantilor
Informarea participantilor
Oferirea ecusoanelor
Inmanarea diplomelor de particicpare

Obtinerea „ Suplimentului „ in Revista Medico-Chirurgicala „ – publicarea lucrarilor stiintifice

2008 – OCTOMBRIE – NITECH IASI – Petrecere privata – ANIVERSARE – 100 pers.

Servicii:
inchiriere sala
servicii de masa : cocktail buffet suedez
videoproiector
sonorizare
aranjamente florale
coordonare si asistenta
transmitere comunicate de presa

2008 – MAI si DECEMBRIE – Organizarea conferintei de lansare si finalizare a proiectului “Instruirea moderna incepe cu ECDL on-line“  – 70 pers.

Servicii:
- inchiriere sala
- coordonare si asistenta pe parcursul evenimentului
- servicii de masa : coffee break
- sonorizare si videoproiector

2008 – DECEMBRIE – LANSARE RESTAURANT „ CASA ROMASCANA „ ROMAN, NEAMT – www.casaromascana.ro

1. Structurare baze de date – presa locala, oficialitati, colaboratori ( nu doar locali ) 2. Text de prezentare restaurant ( conceperea unei povesti ) + lansare
3. Mapa de presa + de prezentare
4. Concepere comunicat de presa
5. Postare pe site-urile de specialitate a comunicatelor de presa
6. Transmiterea comunicatelor de presa catre baza de date
7. Concepere text + grafica invitatii catre oficialitati, colaboratori, clienti potentiali
8. Campanie de promovare – anuntarea evenimentului ce va avea loc – radio, TV, presa scrisa, bannere in oras, stire in presa locala + TV
9. Identitatea restaurantului – slogan, logo, mesaj
10. Concepere slogan lansare
11. Concepere spot TV, radio ( text, voce, montaj )
12. Site – structura, text, poze, adresabilitate, oferta generala, posibilitate de rezervare on-line, avantajele oferite, etc
13. Semnalizare restaurantului propriu-zis + intrari in oras din ambele sensuri ( bannere, totem, firme luminoase, la intrare- iesire in oras pancarde )
14. Invitati speciali la eveniment : VIORICA MACOVEI + lautari locali
15. Cadouri personalizate pentru invitati
16. Concepere pliant de prezentare
17. Identificare public tinta – target-ul restaurantului
18. Mailing catre agentiile de turism – informare de lansarea unui nou restaurant
19. Sedinta foto – fotograf din Iasi pentru a putea folosi imaginile in campania de promovare, in spot, site, fluturasi, print-uri, etc
20. Inscrierea in reviste de specialitate + site-uri de specialitate, ulterior cu transmitere catre site-ul restaurantului
21. Conferinta de presa – director general, manager
22. Cocktail – bufet suedez
23. Preturi promotionale pentru o perioada stabilita ( 1, 2 luni)
24. Carduri de fidelitate
25. Primul client – reducere ( 5 %, 10% ) pe viata + diploma
26. Happy Hour ( discount 30% pentru consumatie intre intervalul orar ….)
27. Evenimentul de lansare – de taiat pamblica – primarul; de poftit invitatii ( o parte dintre ei ) cu paine, sare si tuica
28. De facut sedinta foto + filmare moment festiv
29. Artificii
30. Sevicii DJ ( sonorizare profesionala ) + sistem lumini
31. Calendare si agende personalizate
32. Promovare organizare petreceri de Craciun pentru firme
33. Revelion – preturi speciale, meniu deosebit, surprize, invitati speciali, tombole
34. Dotare restaurant – vesela, tacamuri, fete de masa, vaze suport flori, draperii, perdele, mocheta

2009 – MARTIE – CONGRES MEDICAL – „ ZILELE SPITALULUI CLINIC DE RECUPERARE IASI „ – 450 pers

Consultanta si coordonarea efectiva a evenimentului
Propunerea bugetului
Propunerea locatiilor potrivite evenimentului : alegerea salilor in functie de numarul de participanti, stabilirea si alegerea serviciilor de masa, servicii de cazare  pentru diverse clasificari hoteliere
Alegerea furnizorilor de servicii si produse necesare evenimentului
Planificarea activitatilor, punerea in practica si monitorizarea
Updatare permanenta a bugetului in functie de numarul de participanti
Stabilirea de comun acord  cu principalul organizator a taxelor de participare
Stabilirea termenelor limita de colectare a taxelor
Punerea la dispozitia participantilor a unui cont ce se va face public in care se vor colecta taxele de participare si se va tine evidenta inscrierilor
Gestionare sumelor colectate si realizarea platilor necesare

Preluarea informatiilor de la cadrele medicale, analiza acestora si propunerea structurii evenimentului si personalizarea acestuia
Negocierea si obtinerea unor tarife preferentiale atat pentru servicii cat si pentru produse
Prezentarea si intocmirea documentatiei necesare catre COELGIUL MEDICILIOR IASI si obtinerea creditarii manifestarii
Materiale specifice evenimentului tehnoredactare si tiparire
Mape
Diplome
Invitatii participanti
Program final
Volum rezumate
Lucrari extenso
Cd-uri
Ecusoane
Genti cadou
Afise eveniment
Servicii de comunicare
Redactare formulare de participare
Tiparirea si transmiterea formularelor catre potentialii participanti
Receptionarea si centralizarea formularelor
Servicii electronice de comunicare
Informarea potentialilor participanti
Inscrierea pe internet a participantilor
Transmiterea confirmarilor de participare
Inregistrarea rezumatelor pe internet
Confirmarea platilor taxelor de participare
Constructie site
Adaptare site
Asistenta permanenta site

Conceperea, administrarea bazei de date
Transmiterea in permanenta a datelor inregistrate si a situatiilor participantilor catre organizatori
Servicii PR si marketing
Concept imagine grafica
Promovare eveniment :spoturi de prezentare in presa scrisa, radio, TV, machete, bannere, afise,etc
Organizare conferinta de presa
Promovarea sponsorilor
Transmitere news-lettere
Inscrierea manifestarii pe site-urile de specialitate
Transmiterea de comunicate de presa

Logistica evenimentului
Rezervare locatii pentru desfasurarea evenimentului
Rezervare  locatii pentru serviciile de masa : pranz, cina, coffee break, cina festiva, masa festiva, etc
Servicii catering
Rezervare spatii de cazare ( diverse categorii de clasificare )
Sisteme audio video – videoproiector, retroproiector, acces internet, sonorizare, traducere
Standuri expozitionale : panouri
Servicii hostesse
Secretariat si centru de informare
Intampinarea participantilor
Informarea participantilor
Oferirea ecusoanelor
Inmanarea diplomelor de particicpare

Obtinerea „ Suplimentului „ in Revista Medico-Chirurgicala „ – publicarea lucrarilor stiintifice

2009 – APRILIE – MASA ROTUNDA – „ DIABETUL „ – eveniment organizat si sustinut de catre firma DABMED IASI , 150 pers.

2009 –MAI – CONGRES MEDICAL – „ REUNIUNEA ANUALA A MEDICILOR OFTALMOLOGI „ – 600 pers.

Consultanta si coordonarea efectiva a evenimentului
Propunerea bugetului
Propunerea locatiilor potrivite evenimentului : alegerea salilor in functie de numarul de participanti, stabilirea si alegerea serviciilor de masa, servicii de cazare  pentru diverse clasificari hoteliere
Alegerea furnizorilor de servicii si produse necesare evenimentului
Planificarea activitatilor, punerea in practica si monitorizarea
Updatare permanenta a bugetului in functie de numarul de participanti
Stabilirea de comun acord  cu principalul organizator a taxelor de participare
Stabilirea termenelor limita de colectare a taxelor
Punerea la dispozitia participantilor a unui cont ce se va face public in care se vor colecta taxele de participare si se va tine evidenta inscrierilor
Gestionare sumelor colectate si realizarea platilor necesare

Preluarea informatiilor de la cadrele medicale, analiza acestora si propunerea structurii evenimentului si personalizarea acestuia
Negocierea si obtinerea unor tarife preferentiale atat pentru servicii cat si pentru produse
Prezentarea si intocmirea documentatiei necesare catre COELGIUL MEDICILIOR IASI si obtinerea creditarii manifestarii
Materiale specifice evenimentului tehnoredactare si tiparire
Mape
Diplome
Invitatii participanti
Program final
Volum rezumate
Lucrari extenso
Cd-uri
Ecusoane
Genti cadou
Afise eveniment
Servicii de comunicare
Redactare formulare de participare
Tiparirea si transmiterea formularelor catre potentialii participanti
Receptionarea si centralizarea formularelor
Servicii electronice de comunicare
Informarea potentialilor participanti
Inscrierea pe internet a participantilor
Transmiterea confirmarilor de participare
Inregistrarea rezumatelor pe internet
Confirmarea platilor taxelor de participare
Constructie site
Adaptare site
Asistenta permanenta site

Conceperea, administrarea bazei de date
Transmiterea in permanenta a datelor inregistrate si a situatiilor participantilor catre organizatori
Servicii PR si marketing
Concept imagine grafica
Promovare eveniment :spoturi de prezentare in presa scrisa, radio, TV, machete, bannere, afise,etc
Organizare conferinta de presa
Promovarea sponsorilor
Transmitere news-lettere
Inscrierea manifestarii pe site-urile de specialitate
Transmiterea de comunicate de presa

Logistica evenimentului
Rezervare locatii pentru desfasurarea evenimentului
Rezervare  locatii pentru serviciile de masa : pranz, cina, coffee break, cina festiva, masa festiva, etc
Servicii catering
Rezervare spatii de cazare ( diverse categorii de clasificare )
Sisteme audio video – videoproiector, retroproiector, acces internet, sonorizare, traducere
Standuri expozitionale : panouri
Servicii hostesse
Secretariat si centru de informare
Intampinarea participantilor
Informarea participantilor
Oferirea ecusoanelor
Inmanarea diplomelor de particicpare

2009 – SEPTEMBRIE – CONGRES MEDICAL – „ CONFERINTA NATIONALA CU PARTICIPARE INTERNATIONALA DE MEDICINA MUNCII „ – 500 pers.

www.cmm2009.ro

Consultanta si coordonarea efectiva a evenimentului
Propunerea bugetului
Propunerea locatiilor potrivite evenimentului : alegerea salilor in functie de numarul de participanti, stabilirea si alegerea serviciilor de masa, servicii de cazare  pentru diverse clasificari hoteliere
Alegerea furnizorilor de servicii si produse necesare evenimentului
Planificarea activitatilor, punerea in practica si monitorizarea
Updatare permanenta a bugetului in functie de numarul de participanti
Stabilirea de comun acord  cu principalul organizator a taxelor de participare
Stabilirea termenelor limita de colectare a taxelor
Punerea la dispozitia participantilor a unui cont ce se va face public in care se vor colecta taxele de participare si se va tine evidenta inscrierilor
Gestionare sumelor colectate si realizarea platilor necesare

Preluarea informatiilor de la cadrele medicale, analiza acestora si propunerea structurii evenimentului si personalizarea acestuia
Negocierea si obtinerea unor tarife preferentiale atat pentru servicii cat si pentru produse
Prezentarea si intocmirea documentatiei necesare catre COELGIUL MEDICILIOR IASI si obtinerea creditarii manifestarii
Materiale specifice evenimentului tehnoredactare si tiparire
Mape
Diplome
Invitatii participanti
Program final
Volum rezumate
Lucrari extenso
Cd-uri
Ecusoane
Genti cadou
Afise eveniment
Servicii de comunicare
Redactare formulare de participare
Tiparirea si transmiterea formularelor catre potentialii participanti
Receptionarea si centralizarea formularelor
Servicii electronice de comunicare
Informarea potentialilor participanti
Inscrierea pe internet a participantilor
Transmiterea confirmarilor de participare
Inregistrarea rezumatelor pe internet
Confirmarea platilor taxelor de participare
Constructie site
Adaptare site
Asistenta permanenta site

Conceperea, administrarea bazei de date
Transmiterea in permanenta a datelor inregistrate si a situatiilor participantilor catre organizatori
Servicii PR si marketing
Concept imagine grafica
Promovare eveniment :spoturi de prezentare in presa scrisa, radio, TV, machete, bannere, afise,etc
Organizare conferinta de presa
Promovarea sponsorilor
Transmitere news-lettere
Inscrierea manifestarii pe site-urile de specialitate
Transmiterea de comunicate de presa

Logistica evenimentului
Rezervare locatii pentru desfasurarea evenimentului
Rezervare  locatii pentru serviciile de masa : pranz, cina, coffee break, cina festiva, masa festiva, etc
Servicii catering
Rezervare spatii de cazare ( diverse categorii de clasificare )
Sisteme audio video – videoproiector, retroproiector, acces internet, sonorizare, traducere
Standuri expozitionale : panouri
Servicii hostesse
Secretariat si centru de informare
Intampinarea participantilor
Informarea participantilor
Oferirea ecusoanelor
Inmanarea diplomelor de particicpare

Obtinerea „ Suplimentului „ in Revista Medico-Chirurgicala „ – publicarea lucrarilor stiintifice

2010 – MAI – CONGRES MEDICAL – „REUNIUNEA ANUALA A MEDICILOR OFTALMOLOGI „ – 600 pers.
www.rao2010iasi.ro

Consultanta si coordonarea efectiva a evenimentului
Propunerea bugetului
Propunerea locatiilor potrivite evenimentului : alegerea salilor in functie de numarul de participanti, stabilirea si alegerea serviciilor de masa, servicii de cazare  pentru diverse clasificari hoteliere
Alegerea furnizorilor de servicii si produse necesare evenimentului
Planificarea activitatilor, punerea in practica si monitorizarea
Updatare permanenta a bugetului in functie de numarul de participanti
Stabilirea de comun acord  cu principalul organizator a taxelor de participare
Stabilirea termenelor limita de colectare a taxelor
Punerea la dispozitia participantilor a unui cont ce se va face public in care se vor colecta taxele de participare si se va tine evidenta inscrierilor
Gestionare sumelor colectate si realizarea platilor necesare

Preluarea informatiilor de la cadrele medicale, analiza acestora si propunerea structurii evenimentului si personalizarea acestuia
Negocierea si obtinerea unor tarife preferentiale atat pentru servicii cat si pentru produse
Prezentarea si intocmirea documentatiei necesare catre COELGIUL MEDICILIOR IASI si obtinerea creditarii manifestarii
Materiale specifice evenimentului tehnoredactare si tiparire
Mape
Diplome
Invitatii participanti
Program final
Volum rezumate
Lucrari extenso
Cd-uri
Ecusoane
Genti cadou
Afise eveniment
Servicii de comunicare
Redactare formulare de participare
Tiparirea si transmiterea formularelor catre potentialii participanti
Receptionarea si centralizarea formularelor
Servicii electronice de comunicare
Informarea potentialilor participanti
Inscrierea pe internet a participantilor
Transmiterea confirmarilor de participare
Inregistrarea rezumatelor pe internet
Confirmarea platilor taxelor de participare
Constructie site
Adaptare site
Asistenta permanenta site

Conceperea, administrarea bazei de date
Transmiterea in permanenta a datelor inregistrate si a situatiilor participantilor catre organizatori
Servicii PR si marketing
Concept imagine grafica
Promovare eveniment :spoturi de prezentare in presa scrisa, radio, TV, machete, bannere, afise,etc
Organizare conferinta de presa
Promovarea sponsorilor
Transmitere news-lettere
Inscrierea manifestarii pe site-urile de specialitate
Transmiterea de comunicate de presa

Logistica evenimentului
Rezervare locatii pentru desfasurarea evenimentului
Rezervare  locatii pentru serviciile de masa : pranz, cina, coffee break, cina festiva, masa festiva, etc
Servicii catering
Rezervare spatii de cazare ( diverse categorii de clasificare )
Sisteme audio video – videoproiector, retroproiector, acces internet, sonorizare, traducere
Standuri expozitionale : panouri
Servicii hostesse
Secretariat si centru de informare
Intampinarea participantilor
Informarea participantilor
Oferirea ecusoanelor
Inmanarea diplomelor de particicpare

2010 – NOIEMBRIE – „ SIMPOZIONUL INTERNATIONAL DE MEDICINA CARDIOVASCULARA – 10 ANI DE CHIRURGIE CARDIOVASCULARA LA IASI „ – 150 PERS.

http://congres.cardioiasi.ro/

Consultanta si coordonarea efectiva a evenimentului
Propunerea bugetului
Propunerea locatiilor potrivite evenimentului : alegerea salilor in functie de numarul de participanti, stabilirea si alegerea serviciilor de masa, servicii de cazare  pentru diverse clasificari hoteliere
Alegerea furnizorilor de servicii si produse necesare evenimentului
Planificarea activitatilor, punerea in practica si monitorizarea
Updatare permanenta a bugetului in functie de numarul de participanti
Stabilirea de comun acord  cu principalul organizator a taxelor de participare
Stabilirea termenelor limita de colectare a taxelor
Punerea la dispozitia participantilor a unui cont ce se va face public in care se vor colecta taxele de participare si se va tine evidenta inscrierilor
Gestionare sumelor colectate si realizarea platilor necesare

Preluarea informatiilor de la cadrele medicale, analiza acestora si propunerea structurii evenimentului si personalizarea acestuia
Negocierea si obtinerea unor tarife preferentiale atat pentru servicii cat si pentru produse
Prezentarea si intocmirea documentatiei necesare catre COELGIUL MEDICILIOR IASI si obtinerea creditarii manifestarii
Materiale specifice evenimentului tehnoredactare si tiparire
Mape
Diplome
Invitatii participanti
Program final
Volum rezumate
Lucrari extenso
Cd-uri
Ecusoane
Genti cadou
Afise eveniment
Servicii de comunicare
Redactare formulare de participare
Tiparirea si transmiterea formularelor catre potentialii participanti
Receptionarea si centralizarea formularelor
Servicii electronice de comunicare
Informarea potentialilor participanti
Inscrierea pe internet a participantilor
Transmiterea confirmarilor de participare
Inregistrarea rezumatelor pe internet
Confirmarea platilor taxelor de participare
Constructie site
Adaptare site
Asistenta permanenta site

Conceperea, administrarea bazei de date
Transmiterea in permanenta a datelor inregistrate si a situatiilor participantilor catre organizatori
Servicii PR si marketing
Concept imagine grafica
Promovare eveniment :spoturi de prezentare in presa scrisa, radio, TV, machete, bannere, afise,etc
Organizare conferinta de presa
Promovarea sponsorilor
Transmitere news-lettere
Inscrierea manifestarii pe site-urile de specialitate
Transmiterea de comunicate de presa

Logistica evenimentului
Rezervare locatii pentru desfasurarea evenimentului
Rezervare  locatii pentru serviciile de masa : pranz, cina, coffee break, cina festiva, masa festiva, etc
Servicii catering
Rezervare spatii de cazare ( diverse categorii de clasificare )
Sisteme audio video – videoproiector, retroproiector, acces internet, sonorizare, traducere
Standuri expozitionale : panouri
Servicii hostesse
Secretariat si centru de informare
Intampinarea participantilor
Informarea participantilor
Oferirea ecusoanelor
Inmanarea diplomelor de particicpare

2011 – MAI – NITECH ROMANIA – 10 ANI DE EXISTENTA – 130 pers.

Servicii:
inchiriere sala
servicii de masa : cocktail buffet suedez
videoproiector
sonorizare
aranjamente florale
coordonare si asistenta
concepere si transmitere comunicate de presa

2011 – IUNIE – Reintalnire “FACULTATEA DE ECONOMIE SI ADMINISTRARE A AFACERILOR IASI – SPECIALIZARE CONTABILITATE” 30 ANI – 100 PERS

organizare curs festiv in aula Universitatii
pregatire program
materiale promotionale
sonorizare si proiectie
coordonare
logistica
consiliere fiscala si contabila
servicii catering
organizare petrecere
invitati speciali
stabilire locatie
transport invitatii, transfer catre aeroport
organizare calatorii

2012 – MAI – Reintalnire de liceu 10 ANI „ PROMOTIA NEGRUZZI 2002 „ – 80 pers.

2012 –OCTOMBRIE – CONFERINTA „ ZILELE SPITALULUI CLINIC CF IASI „
EDITIE ANIVERSARA – 60 DE ANI DE EXISTENTA

www.spitaluniversitarcfiasi.ro/conferinta2012

Consultanta si coordonarea efectiva a evenimentului
Propunerea bugetului
Propunerea locatiilor potrivite evenimentului : alegerea salilor in functie de numarul de participanti, stabilirea si alegerea serviciilor de masa, servicii de cazare  pentru diverse clasificari hoteliere
Alegerea furnizorilor de servicii si produse necesare evenimentului
Planificarea activitatilor, punerea in practica si monitorizarea
Updatare permanenta a bugetului in functie de numarul de participanti
Stabilirea de comun acord  cu principalul organizator a taxelor de participare
Stabilirea termenelor limita de colectare a taxelor
Punerea la dispozitia participantilor a unui cont ce se va face public in care se vor colecta taxele de participare si se va tine evidenta inscrierilor
Gestionare sumelor colectate si realizarea platilor necesare

Preluarea informatiilor de la cadrele medicale, analiza acestora si propunerea structurii evenimentului si personalizarea acestuia
Negocierea si obtinerea unor tarife preferentiale atat pentru servicii cat si pentru produse
Prezentarea si intocmirea documentatiei necesare catre COELGIUL MEDICILIOR IASI si obtinerea creditarii manifestarii
Materiale specifice evenimentului tehnoredactare si tiparire
Mape
Diplome
Invitatii participanti
Program final
Volum rezumate
Lucrari extenso
Cd-uri
Ecusoane
Genti cadou
Afise eveniment
Servicii de comunicare
Redactare formulare de participare
Tiparirea si transmiterea formularelor catre potentialii participanti
Receptionarea si centralizarea formularelor
Servicii electronice de comunicare
Informarea potentialilor participanti
Inscrierea pe internet a participantilor
Transmiterea confirmarilor de participare
Inregistrarea rezumatelor pe internet
Confirmarea platilor taxelor de participare
Constructie site
Adaptare site
Asistenta permanenta site

Conceperea, administrarea bazei de date
Transmiterea in permanenta a datelor inregistrate si a situatiilor participantilor catre organizatori
Servicii PR si marketing
Concept imagine grafica
Promovare eveniment :spoturi de prezentare in presa scrisa, radio, TV, machete, bannere, afise,etc
Organizare conferinta de presa
Promovarea sponsorilor
Transmitere news-lettere
Inscrierea manifestarii pe site-urile de specialitate
Transmiterea de comunicate de presa

Logistica evenimentului
Rezervare locatii pentru desfasurarea evenimentului
Rezervare  locatii pentru serviciile de masa : pranz, cina, coffee break, cina festiva, masa festiva, etc
Servicii catering
Rezervare spatii de cazare ( diverse categorii de clasificare )
Sisteme audio video – videoproiector, retroproiector, acces internet, sonorizare, traducere
Standuri expozitionale : panouri
Servicii hostesse
Secretariat si centru de informare
Intampinarea participantilor
Informarea participantilor
Oferirea ecusoanelor
Inmanarea diplomelor de particicpare

Site realizat de Advertica